Stentorp

som en sjukdom på nätet

Ajfånfyra

Nej, det här går INTE !! Kan inte sluta appa, pilla runt och bli imponerad av allt. Den otroligt välupplösta skärmen gör att till och med en man i övre mellanåldern som egentligen använder läsglasögon kan läsa DN´s nätupplaga på den lilla skärmen utan att kisa. Enastående. Det enda jag inte har testat är att ringa, är inte riktigt säker på hur man gör…. men, kolla TV, surfa, facebooka, betala räkningar och spela synt och trummaskin går ju finfint.

Jag ska ta en dag ledigt i morgonkväll. Varken lägga tak eller ajfåna. Måste göra nåt annat. Löpträningen har hamnat i träda. Fast…det finns en bra app som tar tid, räknar ut hur långt du springer och ritar ut rundan på kartan, (det sista tror jag). Det blir alltså en sannolikt en kombinationsaktivitet, ajfåna och löpa…

 

Taket är nu vattentätt. Det firades med en repetition mjukpop med orkestern.

13 september, 2010 - Posted by | Digitalt | , , ,

11 kommentarer »

  1. För att citera de otroligt fåniga valaffischerna på svengelska från (s): ”Jag kan inte vänta!” Nu är det 5-6 veckors leveranstid på iphån4. Och Telia skyller allt på Apple… Hoppas tjuvarna har skitkul med mina 53 appar på min gamla 3GS. Eller inte.
    Hemsk sångare där förresten, verkar ha nåt gravt rockstjärnekomplex. Eller störning av nåt slag. Ska se om jag inte har nån bra bild på dig att lägga upp på fejsbok från Petters svensexa eller nåt…

    Kommentar av Redaktörn | 13 september, 2010 | Svara

  2. jag tycker sångaren ger ett seriöst intryck, harmonisk på nåt sätt.
    Telia sa ca 4 veckor till leverans om min 4:a, den kom efter drygt 2. Så kanske kanske kanske går det lite snabbare.

    Kommentar av stentorp | 14 september, 2010 | Svara

  3. Håller med Stentorp, dessutom snygg sångare. Skulle också vilja vara med i det bandet. På triangel kanske 🙂

    Kommentar av Lena | 14 september, 2010 | Svara

  4. Ser ju riktigt snyggt ut på taket:)

    Kommentar av Hasse B | 14 september, 2010 | Svara

  5. Kul att få se lite rockbandsbilder ifrån den otroligt rena o fräscha replokalen som ni nu har flyttat till. Lite skillnad ifrån er förra…

    Kul också att du känner dig nöjd med den nya Ajfånen. Man blir ju lätt kär i denna lilla manick och skärmen verkar ju grym.

    Kommentar av plymen | 14 september, 2010 | Svara

  6. Menar du Nike+ ??? Den har mina söner skaffat och har när de är ute och springer. Kan kolla ALLT i denna app tydligen. Jag tyckte den var som bäst när de bägge hade den på vägen hem från krogen i helgen, för då kunde man se vilka vägar de hade gått, var de hade stannat en stund för att läsa/skicka sms (illrött fält) och hur länge de stannat utanför porten innan de gick in 🙂
    Skönt att du är så himla nöjd med din nya mobil.

    Kommentar av Tanten som undrar | 14 september, 2010 | Svara

  7. den där replokalen påminner om ett konferensrum.

    Kommentar av clive | 14 september, 2010 | Svara

  8. Det är ett konf-rum, fönsterlöst med discobelysning, men med grym dämpning. Ljudet dämpas nästan innan man hinner höra det. Då måste man spela snabbt, och skrika högt.
    Den förra lokalen var precis tvärtom, stinkande källarrum, helt utan dämpning. Så trångt att det bara funkar om man gillar att nosa varann under armarna.
    Ja tant; Nike + ! Premiärsprungit med denna undermaskin idag. Helt förstummad.

    Kommentar av stentorp | 14 september, 2010 | Svara

  9. Jag vill se en video med ditt band!

    Kommentar av Dunderharen | 18 september, 2010 | Svara

  10. Here we goo:

    Kommentar av stentorp | 18 september, 2010 | Svara

  11. Fantastiskt bra och vilka fina specialeffekter.

    Kommentar av Dunderharen | 18 september, 2010 | Svara


Lämna en kommentar